Presentatie op Marktlink relatiedag.
Nyenrode University, 24-10-2012
Jort Kelder – Dagvoorzitter;
“In de semi-wetenschappelijke omgeving van Nyenrode was ik getuige van de zeer praktische presentatie van Frank Krake. Die Krake is me d’r één. Een uiterst inspirerend, geestig en goed opgebouwd verhaal, zonder de studeerkamerwijsneuzerij of opschepperij die je vaak bij ‘motivational speakers’ tegenkomt. Krake heeft de bodem en de top gezien en is groot geworden in de wondere wereld der tuinmeubelen. Hij deelt zijn ervaringen met de zaal zonder opsmuk maar met humor, om niet te zeggen; sarcasme. Een Tukker uit één stuk. Aanbevolen!
Tim van de Meer – Partner Marktlink Fusies en Overnames;
“Als goede relatie van Marktlink heeft Frank een presentatie gegeven over de ondergang van zijn voormalige werkgever, de doorstart als directeur grootaandeelhouder van het nieuwe bedrijf Bukatchi en de uiteindelijke succesvolle verkoop hiervan. 300 Ondernemers hebben gedurende drie kwartier genoten en gegruwd van zijn indrukwekkende verhaal. Frank is in staat zijn verhaal op een uiterst boeiende, humoristische en heldere manier te presenteren. Zijn ondernemerschap en stuurmanskunst vormden zo voor alle aanwezigen een inspirerende en uiterst leerzame ervaring. Mede dankzij Frank is onze relatiedag 2012 een enorm succes geworden.”
Dirk Jan Punselie – ABN-AMRO Bank NV afdeling Ondernemer en Onderneming;
“Wat ik zeer goed vond was jouw style van presenteren; duidelijk, afwisselend, met goed gebruik van media en vooral een juiste dosis humor. De reactie van het publiek was zeer enthousiast en ik sprak iemand die het had over een presentatie die je “inpakt als een goed boek”. Een beter compliment kan je toch niet krijgen?”
Drs. Pieter F.W. Wilde RC – Directeur Antea Participaties;
“Na een presentatie van Jan Kees de Jager was het jouw beurt. Je maakte een ontspannen indruk en de lay-out van de presentatie zag er goed verzorgd uit. Je hield een interessant verhaal over jouw geschiedenis als ondernemer, inclusief alle hoogte- en dieptepunten. De presentatie zit chronologisch erg goed in elkaar. Leuk zijn ook de tussentijdse filmpjes waarmee je een periode in de geschiedenis typeert en dat aangeeft hoe jij hiermee om bent gegaan. Je authentieke verhaal is boeiend, voor toehoorders is het goed te volgen en zeker voor ondernemers die denken aan verkoop van hun onderneming is het leerzaam.”